مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص نقص فنی یک هواپیمای فوق سبک و فرود اضطراری آن در نوشهر توضیحاتی داد.

حسن رضایی‌فر، مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  از بروز سانحه برای یک فروند هواپیمای فوق سبک خبر داد و گفت: امروز صبح ۵ فروند هواپیمای فوق سبک شخصی از فرودگاه فوق سبک گلبهار مشهد به سمت شمال کشور به منظور انجام پرواز تفریحی - آموزشی به پرواز درآمده و پس از فرود کوتاه مدت در فرودگاه بیشه کلا، دوباره به مقصد فرودگاه نوشهر  پرواز کردند.

او ادامه داد: در جریان این پرواز یکی از این هواپیما‌ها دچار نقص فنی موتور شده و مجبور به فرود اضطراری در آب‌های کم عمق سواحل نوشهر شد.

رضایی‌فر ادامه داد:  پس از فرود هواپیما در دریای خزر، هردو خلبان و سرنشین، از آب نجات پیدا کردند و سالم هستند.

او افزود: سازمان هواپیمایی برای بررسی سانحه هواپیمای فوق سبک در سواحل نوشهر، تیم کارشناسی اعزام کرده و هم اکنون موضوع تحت بررسی کارشناسی است که در آینده نزدیک گزارش آن در سازمان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
هواپیما و هلیکوپتر هر چی کوچیکتر خطرناکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
چند سرمایه دار رفتن صفا کل دولت درگیر کمک شدن ولی مردم قدرت خرید مرغ ندارند دولت هیچ کاری نمی کند ای خدا چرا ما پول دار نیستم
آخرین اخبار