حسینی به شهروندان مهابادی توصیه کرد که اگر با علائم بیماری کرونا مواجه شدند، تنها و سریع به مراکز ۱۶ ساعته، مراجعه کنند.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی، شهروندان در صورت داشتن هر گونه علامت بیماری کرونا به مراکز ۱۶ ساعته مرکز بهداشت و مستقر در بیمارستان مراجعه کرده و از حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند.

حسینی افزود: متاسفانه این روز‌ها شاهد جولان ابتلا به کرونا در شهرستان هستیم و بسیاری از شهر‌های استان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی اضافه کرد: در این شرایط افزایش مراجعات به مراکز درمانی که اغلب از نگرانی است، سبب تحمیل فشار مضاعفی به کارکنان تلاشگر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با تاکید بر این موضوع که حضور بی مورد در مراکز درمانی پر ازدحام می‌تواند عامل موثری در ابتلا هم شهرستانی‌های عزیز به کرونا شود، اذعان کرد: گسترش مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در راستای ارزیابی و معاینه‌های اولیه بیماری کووید۱۹ و کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی انجام شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.