سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) گفت: شکستگی لوله ۶۰۰ میلیمتری آزبست آب شرب در بلوار آیت الله طالقانی رفع و از هدررفت آب جلوگیری شد.

حسین خواجوی، سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جهت رفع شکستگی لوله ۶۰۰ میلیمتری آزبست آب شرب در بلوار آیت الله طالقانی، جنب شهرداری نیرو‌های تلاشگر آبفا پس از اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌های مربوطه مانند شهرداری و دیگر ارگان‌ها و تهیه تجهیزات و لوازم نسبت به تعمیر و مرمت لوله قدیمی اقدام کردند.

او افزود: پس از حفاری و خاکبرداری محل شکستگی، تخلیه و پاکسازی خط آسیب دیده، عملیات تعمیر با رعایت اصول ایمنی و بدون حادثه به محض حادثه یا شکستگی در انشعابات انجام پذیرفت و پس از پایان تعمیرات، توزیع آب شهر به حالت عادی بازگشت و مشکل مرتفع شد.

خواجوی با بیان اینکه همه توان خود را جهت بروزرسانی تعمیرات شبکه انتقال آب شرب به کار گرفته ایم، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطی مردم به شماره ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته و در صورت قطع آب مانند همیشه با صبر و بردباری ما را در انجام وظایف همراهی نمایند تا بتوان در اسرع وقت مشکل را مرتفع کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.