نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته آینده برای دیدار با رئیس جمهور روسیه و صحبت پیرامون برنامه هسته‌ای ایران به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از تایمز اسرائیل، دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بنت جمعه هفته آینده برای ملاقات با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به سوچی سفر خواهد کرد. گفتگوی این دو پیرامون برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود.

در بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی همچنین آمده است: «طرفین درباره یک سری مسائل دیپلماتیک، امنیتی و اقتصادی بین دو کشور و همچنین مسائل مهم منطقه ای، که برنامه هسته‌ای ایران در اولویت اول آن قرار دارد، صحبت خواهند کرد.» 

این اولین ملاقات بنت با رئیس جمهور روسیه از زمان ورود به دفتر نخست وزیری خواهد بود. ماه گذشته نیز یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به مسکو سفر کرد و با سرگئی لاوروف، همتای روس خود دیدار کرد.

این در حالی است که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی‌های اخیر خود علیه کشورمان مدعی شد جهان باید ایران را در قبال نقض تعهدات هسته‌ای پاسخگو بداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
ایران عزیز ما ، قدرتمند مثل همیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
چرا یکی به اسرائیل سفر نمی کنه برای فساد هسته ای این رژیم خونخوار؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
میخواد بره بگه اگه امریکا به ایران حمله نظامی کرد شما اصلا دخالت نکنید.

وگرنه جلوی ورود گاز از روسیه به اروپا رو میگیریم و تحریم های بیشتری علیه روسیه اعمال میکنیم!

غیر از این چی میتونه باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۷ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ایران اسلامی امنیت راهبردی منطقه را تامیین می کند و با روسیه هم همپیمان و شرکای راهبردی در منطقه هستند از هر لحاظ و هر دو کشور برای یکدیگر از هر لحاظ سودمند و همسایه هستند این میون مردک ملعون بنت صهیونیستی غاصب شیطان صفت کودک کش فاشیست نژادپرست خبیث روانپریش تو چه منفعتی داری برای روسیه که می خواهی دومیون بهم زنی کنی !!! 100% درصد پوتین خردمند دانا و هوشیار گول توطئه گریها و فتنه انگیزیهای توی ملعون را نخواهد خورد و بصورت دیپلماسی نرم دکت می کنه دست به سرت می کنه و به قول معروف بهت میگه برووووووووووووووووووووووووو غوره جلو بزار باد بیاد کاسبیمون رو بکنیم نهایتا یه مقداریم تیغت می زند و به کله پوک بی خاصیت جنایتکارانتون می خندد فقط خودت رو بیش از پیش خار و خفیفتر می کنی بنت روانپریش تروریست داعشی پرور . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بله
آخرین اخبار