رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در ستاد خیرین شهریار گفت: ستاد خیرین شهریار می‌تواند ظرفیت و زمینه را برای فعالیت خیرخواهانه دوستداران امام مهربانی‌ها را در مشهدالرضا (ع) فراهم کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید ضمیری رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در ستاد خیرین شهریار گفت: ستاد خیرین شهریار قطعا اقدامات بسیاری را در سطح مشهد در موضوعات مختلف انجام داده است.

او افزود: طی یک ماه گذشته چندین جلسه با دبیر ستاد برگزار و اقدامات انجام شده را بررسی و برخی موارد مورد نیاز را شناسایی کرده ایم.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در ستاد خیرین شهریار ادامه داد: در حوزه ظرفیت سازی صحبت‌های زیادی شد تا این ظرفیت‌ها را در قالب وظایف شهرداری و یا خارج از آن شناسایی و تبدیل به بسته‌هایی جهت مشارکت خیرین کنیم.


بیشتر بخوانید


ضمیری به انجام مذاکرات جهت ساماندهی اقدامات با راه اندازی سامانه‌ای ویژه اشاره و بیان کرد: مقرر شد تا پس از راه اندازی سامانه فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که قابلیت مشارکت و ورود خیرین عزیز را دارد شناسایی و در سامانه برای مشارکت خیران از سراسر کشور و حتی خارج از کشور بارگذاری شود.

او تصریح کرد: زمانی که در منطقه ثامن به عنوان شهردار فعالیت داشتم بسیاری از شیعیان جهان تمایل داشتند تا در مشهد به ویژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی فعالیت خیری در حوزه‌های مختلف برای استفاده زائران و مجاوران انجام دهند که می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر و نماینده شورا در ستاد خیرین شهریار تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از همو طنان خیرمان در سراسر کشور و شیعیان سایر کشور‌ها تمایل دارند که در مشهد فعالیت خیری داشته باشند یکی از وظایف ستاد خیرین می‌تواند ساماندهی و ایجاد زمینه برای این فعالیت‌ها در مشهد الرضا باشد.

 

انتهای پیام//ت.ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.