سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت: مادران آگاه می‌توانند نسلی هوشیار و شاد را به آینده تقدیم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عالیه قوامی سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در ویژه برنامه مادر و کودک به مناسبت هفته ملی کودک، گفت: مادران آگاه می‌توانند نسلی هوشیار و شاد را به آینده تقدیم کنند.

او با اشاره به شرایط بیماری کرونا و فاصله کودکان با اجتماع، خواستار ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های گروهی کودکان به منظور از بین بردن وابستگی‌های آن‌ها به دنیای مجازی شد و از مادران خواست تا کودکان  را با حقوق خود در جامعه آشنا نمایند.

ویژه برنامه مادر و کودک به مناسبت هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد.
در این ویژه برنامه با مدیریت مرضیه دهقانی کارشناس کودک، مادران و کودکان، بیش از ده بازی هیجانی و گروهی  در دو ساعت اجرا کردند.

بازی‌هایی که در آن‌ها سعی شده بود تا با ایجاد تمرکز بر ارتباط بین مادر و فرزند به عمیق‌تر شدن این پیوند کمک شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مجتمع فرهنگی، هنری کانون فضایی را با نام ایکیو پارک ایجاد نموده است که کودکان در این مجموعه می‌توانند علاوه بر تقویت حواس پنجگانه و هوش هشتگانه از طریق اجرای بازی‌های متنوع، بر عادت‌های غلط خود غلبه کنند.

برطرف کردن اختلالات رفتاری از طریق اجرای بازی‌های متنوع از دیگر خدمات ایکیو پارک است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.