فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان اردکان گفت: ۴۰۰ سبد جهیزیه کامل به نوعروس نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان اردکان گفت: به منظور اطاعت از فرامین امام خامنه‌ای و اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی حرکت‌های بسیار زیبایی را در سال‌های اخیر رقم زده است.
او گفت: امروز پرچم حرکت‌های جهادی در اردکان بالاست و شاهد حرکت‌های جهادی بسیجیان دلاور اردکانی به ویژه در ساخت‌وساز و کمک به محرومان هستیم.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان اردکان گفت: به اذعان همه مسئولان در چنین شرایط سختی مانند تحریم یا شرایط اقتصادی، بسیج توانسته همه این شرایط را کنار بگذارد و جهادگونه در میدان ایستاده چراکه اعتقاد دارد کار جهادیِ با اخلاص و برای خدا اگر شروع شود خداوند برکت می‌دهد وقطعا این حرکات اثرگذار است.

او بیان کرد: مباحث مختلفی از طریق جهادگران بسیجی دنبال شده که یکی از آن‌ها تهیه جهزیه برای زوج‌های جوان و نیازمندان بوده است.
امامی افزود: به منظور تهیه جهیزیه، بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه تبلیغ برای ازدواج آسان، تهیه جهیزیه‌های سبک را برای شروع یک زندگی خوب و ساده در نظر گرفته است.

او گفت: در کنار توزیع سبد‌های معیشتی که یک حرکت جدی دنباله‌دار است، تاکنون در طول دو سال گذشته بیش از ۴۰۰ سبد جهیزیه شامل لوازم ضروری برای شروع زندگی شامل یخچال، فریزر، گاز، ماشین لباسشویی و ... توزیع شده که جمعا برای خرید، بسته‌بندی و حمل‌ونقل آن‌ها مستقیماَ خود سپاه وارد و برای هر سری جهیزیه مبلغ ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اوبا اشاره به اینکه محله محوری و مسجد محوری هم در دستور کار قرار گرفته و قرارگاه‌های همدلی هم تشکلیل شده، بیان کرد: اگر نیازمندی در بدنه شهرستان مراجعه کند به برکت بسیج سازندگی در تمام محلات افراد، خیرین، مجموعه‌ها و مؤسساتی داریم که می‌توانند نیازمندان را پوشش دهند.

 امامی گفت: با اهدای جهیزیه به همت بسیج سازندگی و با همکاری خیرین و مسئولان شهرستانی، کام زوج‌های جوان شیرین‌ شده  امری که با حفظ احترام و کرامت خانواده‌ها انجام می‌شود تا آن‌ها هم از یک زندگی شیرین و ساده برخوردار باشند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.