حیاتی گفت: اگرچه روند شیوع کرونا در خوزستان کاهشی شده است، اما افزایش عادی انگاری‌ها خطر شیوع موج جدید این ویروس را افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: اگرچه روند شیوع کرونا در استان کاهشی شده، اما افزایش عادی انگاری‌ها خطر شیوع موج جدید این ویروس را افزایش می‌دهد و واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی لازم است تا بتوانیم بیماری را به طور کامل مهار کنیم.

او بیان داشت: تزریق یک دُز واکسن به تنهایی کافی نیست و اگرچه اکنون شرایط نرمال است، اما چنانچه نکات بهداشتی رعایت نشود و استقبال مردم از واکسن چشمگیر نباشد بار دیگر در خوزستان با چالش جدی مواجه می‌شویم.

حیاتی با اشاره به اینکه واکسن به میزان کافی در استان موجود است و بیش از ۶۷ مرکز تجمیعی کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند، افزود: آموزش و پرورش اقدامات خوبی در راستای واکسیناسیون انجام داده که باید افزایش یابد تا دانش آموزان واکسینه شده و بتوانند سر کلاس درس حاضر شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان از شهرداری اهواز خواست نسبت به تجهیز سالن شهید فهمیده اقدام کند تا بسیج جامعه پزشکی استان هر چه سریع‌تر کار واکسیناسیون را در این مکان آغاز کند. همچنین اتوبوس لازم برای انجام واکسیناسیون سیار در اختیار بسیج جامعه پزشکی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار