با دستور قضایی محموله ۱۶ هزار تنی برنج وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس ترخیص فوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دستور قضایی ترخیص فوری محموله ۱۶ هزار تنی برنج وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس صادر شد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اداره غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان  باید به سرعت با رفع موانع موجود نسبت به ترخیص فوری محموله بزرگ ۱۶ هزار تنی برنج وارداتی و ارسال آن به اقصی نقاط کشور با هدف کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

او افزود: همچنین دیگر دستگاه‌های متولی، مکلف شدند نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم و بسیج تمامی امکانات برای ترخیص فوری اقلام دپو شده در محوطه و انبار‌های گمرک و بندرشهیدرجایی که متأسفانه برخی از آن‌ها به علت طولانی شدن مدت نگهداری در معرض فساد و انقضای تاریخ مصرف قرار گرفته اند، به سرعت اقدام نمایند.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی باید در مدت سه روز فهرست ماشین آلات سنگین عمرانی- مهندسی و راه سازی رسوبی را اعلام و مقدمات ترخیص آنها را فراهم کند .

صالحی گفت:همچنین اداره کل گمرکات استان هرمزگان نیز مکلف شد تا ظرف پنج روز ضمن تکمیل لیست مربوطه و انجام مراحل کارشناسی نسبت به ارائه آن به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اقدام کند تا در جهت فروش این ماشین آلات از طریق مزایده طی یک ماه اقدام شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.