کاربران به مناسبت هفته نیروی انتظامی پست هایی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تامین نظم و امنیت، برقراری عدالت در دستگاه حکومت و مبارزه با ناامنی، شورش و خرابکاری اشرار از ملزومات کشور بوده که بخشی از آن بر عهده ارگان نیروی انتظامی است. به بیان رهبر انقلاب، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور بوده که این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. به دلیل اهمیت و ارزش این ارگان در دستگاه حکومت کشور، ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با عنوان "هفته نیروی انتظامی" نامگذاری شده است.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، کاربران فضای مجاز توئیت‌هایی را منتشر کرده و از این قشر زحمت تشکر کردند که در ادامه برخی از آنها مشاهده می‌کنید:

توییت هفته نیروی انتظامی

توییت هفته نیروی انتظامی

توییت هفته نیروی انتظامی

توییت هفته ناجا

توییت به مناسبت هفته ناجا

توییت مردم به مناسبت هفته ناجا

توییت مردم به مناسبت هفته ناجا

توییت مردم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

توییت مردم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

توییت هفته نیروی انتظامی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر غیرت و شرافت و صداقت دلاوران سرافراز پلیس مهربان هوشیار بیدار هوشمند مقتدر قدرتمند خردمندان بصیر مومنین شجاع دل مدافعان نظم و امنیت ملی ایران اسلامی عزیزمان باد سلامت باشید و پی در پی در تمامی عرصه ها و میدانها همچون گذشته خوش بدرخشید شما عزیزان باعث دلگرمی و مباهات و پشتیبان حق و عدالت و نظم و امنیت برای جمیع شهروندان و سر تا سر کشور ایران اسلامی عزیزمان هستید هفته نیروی انتظامی را به جمیع برادران و خواهران خدوم سلحشور نیروی انتظامی مردمی عدالت گستر و خانواده های صبور محترمشان تبریک و تشکر عرض می کنیم و از خداوند جل جلاله خواهانیم پی در پی پیروز و سرافراز و سلامت باشید جمیع مردم مومنین از عملکردهای بسیار خوب شما در همه عرصه ها از شما خوبان راضیند خداوند جل جلاله هم از شما راضیست . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله توفیق .