کاهش زمان حفاری و ترمیم سریع آن‌ها، تجدید نظر درباره سرعت‌کاه جدید خیابان آزادی و رسیدگی به وضع بوستان‌ها از جمله مواردی است که در جلسه شورای شهر بوشهر مطرح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن پورحیدر نایب کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در جلسه شورا، با انتقاد از اجرای ناقص آسفالت حفاری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خدمات رسان گفت: با توجه به اینکه بیشتر این حفاری‌ها در خیابان‌های اصلی واقع شده و عبور و مرور برای مردم را بسیار دشوار می‌سازد کاهش زمان حفاری و ترمیم سریع آن نقش مهمی در رضایت شهروندان دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: در قرارداد‌های موجود رعایت ماده ۳۵ و ۴۲ شرایط عمومی پیمان در خصوص تضمین حسن انجام کار حداقل به مدت یک سال و همچنین مسئولیت‌های دوره تضمین باید مد نظر قرار گیرد ودر صورت رعایت نشدن مطابق قانون باید عمل کرد.

این عضو شورای شهر بوشهر، با اشاره به بازدید‌های مکرر از آرامستان بیان کرد: اقدام‌های خوبی صورت گرفته است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد برطرف شدن دغدغه بحق شهروندان در مورد آرامستان باشیم.

فکری به حال سرعت‌کاه خیابان آزادی شود

عضو کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر هم از شورای ترافیک استان درخواست کرد در صورت امکان در نصب سرعت کاه خیابان آزادی تجدید نظر کند.

خدیجه گرشاسبی بیان کرد: به تازگی سرعت‌کاهی در خیابان آزاد‌ی نصب شده که با انتقاد شهروندان رو به رو شده و تصادفاتی هم رخ داده است که در خواست دارم در صورت امکان در مورد این سرعت کاه تجدید نظر و از سایر علائم راهنمایی و رانندگی برای کاهش سرعت خودروها استفاده شود.

ضرورت رسیدگی به وضعیت نامناسب برخی از بوستان‌ها

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر نیز با انتقاد از وضعیت برخی از بوستان‌های این شهر گفت: جانمایی نامناسب بوستان‌ها در برخی محلات باعث ایجاد مشکل برای اهالی آن محل شده است.

هلال بحر افزود: مشکل روشنایی، کمبود وسایل بازی و تبدیل شدن برخی از آن‌ها به محل تجمع افراد کارتن خواب و معتاد و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از جمله مهم‌ترین مشکلات بوستان‌های شهر است.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: ۴۰ روز پیش بازدیدی از کارخانه آسفالت شهرداری داشتیم و مقرر شد اقدام‌هایی برای راه اندازی این کارخانه انجام شد که تا کنون صورت نگرفته است.

هرس درختان به بدترین شکل

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر هم گفت: در سه سال اخیر اقدام‌های خوبی برای نوسازی شبکه آب در محلات جنوبی و ایجاد شبکه فاضلاب در بافت قدیم صورت گرفته است، اما قرار نیست به علت تاخیر حفاری مدت زیادی خیابان‌های شهر یک طرفه یا بسته شوند و برای انجام کاری مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کنیم.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: الان در شرایط آب و هوایی خوبی هستیم و برای تسریع کار باید در سه نوبت کار انجام شود تا هر چه سریع‌تر این طرح به پایان برسد.

او همچنین با انتقاد از شیوه هرس درختان، عنوان کرد: قرار نیست برای اینکه تا ۶ ماه دیگر درختان را هرس نکنند، آن‌ها را به بدترین شکل هرس، و درختان شهر که نفس شهر هستند را نابود کنند.

این عضو شورای شهر بوشهر از شهرداری خواست نظارت جدی تری بر شرکت‌های پیمانکار داشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.