مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش ۴۸ درصدی پرواز‌ها در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت:تعداد پرواز‌های انجام شده از فرودگاه‌های استان در ۶ ماهه اول امسال ۴۸ درصد افزایش داشت.

او افزود:آمار مسافر اعزام و پذیرش شده از فرودگاه‌های مازندران هم در این ۶ ماه اول ۴۳ درصد افزایش یافت.

وطن خواه با اشاره به اینکه با فروکش کردن فشار کرونا اقبال مردم به مسافرت بویژه مسافرت‌های هوایی افزایش یافته است، گفت: علیرغم محدودیت‌های اعمال شده در قالب شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت در پذیرش مسافر، آمار‌ها از افزایش مسافرت و استقبال بیشتر مردم نسبت به پارسال از سفر‌های هوایی نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان، تعداد پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهدای ساری در شش ماه اول سال را ۲۰۱۶ پرواز و میزان مسافر اعزام و پذیرش شده را در این مدت ۱۳۲/۶۵۸ نفر اعلام کرد که رشد ۷۸ درصد در آمار پرواز‌ها و ۶۴ درصدی در آمار مسافر درپی داشته است.

او افزود: ۱۴۷۸۸ مسافر در قالب ۴۰۰ پرواز در این مدت از فرودگاه شهدای رامسر و ۷۲۹۱ مسافر در قالب ۱۵۰۰ مسافر از فرودگاه شهدای نوشهر مسافرت کرده اند.

وطن خواه از راه اندازی پرواز در مسیر کیش - رامسر - کیش از اواخر شهریور و کیش - نوشهر - کیش از نیمه دوم مهرماه خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های مسئولین استانی و درخواست از جانب مردم و متولیان گردشگری استان، پرواز‌ها در مسیر کیش برنامه ریزی شده و در صورت استقبال وتقاضای مردم، افزایش خواهد داشت.

در حال حاضر از فرودگاه‌های استان بعنوان دروازه‌های هوایی استان هرهفته پرواز در مسیر‌های مختلف ازجمله تهران - مشهد - اصفهان - تبریز - بندرعباس - شیراز - اهواز - کیش و عسلویه دایر می‌باشد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار