نوید امیریان رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای جنوب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: یکی از روشهای نگهداری و مرمت رویه آسفالتی راهها روش اسلاری سیل است، که این پروژه با هدف بهبود وضعیت راههای ارتباطی اجرایی شده و امید میرود در طی کوتاهترین بازه زمانی خاتمه و به بهره برداری ترافیکی هم استانیهای گرامی برسد.
وی ادامه داد: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه مهم راهداری پیش بینی شده است.
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ترمیم به موقع رویه آسفالتی موجب میگردد از بروز خسارات مالی و هزینههای اضافی جلوگیری و به جای روکش مجدد با روشهای ارزانتری رویه راه ترمیم و در بودجه صرفه جویی شود.
وی گفت: همچنین اداره کل در نظر دارد در صورت تحقق ظرفیت قیر قانون بودجه، پروژههای روکش و نگهداری را سرعت بخشد.
امیریان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تخصیص اندک اعتبارات همکاران ما در این اداره کل با استفاده از روشهای نوین و کم هزینه نظیر روکشهای لایه نازک و حفاظتی تلاش دارند سطح خدمت مطلوبی را در محورهای مواصلاتی برای تردد کاربران جادهای فراهم نمایند.
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در راستای استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات در تنگناهای اقتصادی موجود در نظر داریم تا پایان سال جاری از روشهای دیگری مانند فایبر چیپ سیل در محورهای شریانی ایرانشهر -نیکشهر -چابهار برای نخستین بار در دو مقطع استفاده نمائیم.
انتهای پیام/گ