معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ایمن سازی محور‌های مواصلاتی و راه‌های روستایی استان با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در همایش طلایه داران و فرهنگیاران ترافیک ،همیاران پلیس،راهوران محله و رانندگان بر ضرورت ارتقاء فرهنگ رانندگی در استان و اهمیت دهی به آموزش در این خصوص تاکید و از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست برنامه ریزی لازم  برای این امر صورت گیرد.

 او به اهمیت راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل اشاره و گفت:  به شهردار اردبیل تاکید شده این موضوع با توجه به تامین منابع مالی لازم با جدیت پیگیری و دراسرع وقت عملیاتی شود.

قلندری ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده ناجا در تامین امنیت و انضباط جامعه و بخصوص پلیس راهور و پلیس راه استان در موضوع مدیریت ترافیک و کنترل تصادفات درون شهری و برون شهری افزود: بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی در این خصوص در قالب کمیسیونهای ذیربط و حضور میدانی در همکاری نزدیک می باشند که حاصل این هماهنگی کاهش تلفات رانندگی در امسال نسبت به پارسال است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.