نوجوان رامهرمزی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سبک کومیته انفرادی مقال اول و مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات ورودی به اردو‌های تیم ملی کاراته تحت عنوان جام امام علی (ع) یادواره کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید سرافراز استان زنجان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید در بخش پسران طی روز‌های ۱۷ الی ۲۰مهرماه استان زنجان برگزار شد.

سید علی موسوی نور نـوجوان رامهرمزی از باشگاه آبادیس با مربیگری حسین عیوضی در رده نوجوانان در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته سبک کومیته انفرادی در روز اول مسابقات مدال طلا را کسب کرد و از سوی رئیس فدراسیون کاراته کشور حکم قهرمانی به او اهدا شد.

موسوی نور در آبان ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در قزاقستان برگزار می‌شود اعزام خواهد شد.

در بخش کاتای انفرادی نوجوانان، ۴۴ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، پوریا یعقوبی از استان مرکزی اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از کرمان دوم، نیما خیری اهوازی از خوزستان و امیر داداش زاده از آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

نیما خیری اهوازی قهرمان ارزنده در رده بندی توانست با امتیاز ۲۲.۲۰ در تقابل با نماینده استان تهران پیروز و به اردوی تیم ملی راه پیدا کند، این قهرمان شایسته خوزستان به عنوان نماینده مازاد و به دلیل نائب قهرمانی در لیگ کاراته کشور جواز سهمیه در این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
آفرین به نوجوانان ورزشکار