معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی و تصویب صندوق بیمه، محصول گل نرگس نیز به چتر بیمه کشاورزی اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: کشاورزان و دامداران می‌توانند با قرار دادن تولیدات خود زیر چتر حمایت بیمه کشاورزی، دغدغه‌ای بابت حوادث احتمالی نداشته باشند.

او افزود: در سال زراعی پارسال بیش از ۲۳ هزار هکتار از محصولات باغی و ۱۷ هزار و ۷۹۰ هکتار از محصولات زراعی استان بیمه شدند.

بخشی با اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه با شروع سال زراعی جدید بیمه محصولات کشاورزی نیز آغاز شده است اظهار کرد: کشاورزان و باغداران خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش محصولات کشاورزی و شعب بانک کشاورزی نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال اکثر تعرفه و حق بیمه‌ها اعلام شده که نسبت به پارسال از تنوع و تعهد بیشتری برخوردار است.

او با اشاره به اینکه کلیه محصولات استراتژیک استان شامل زرشک، زعفران، عناب و پسته تحت پوشش بیمه هستند ادامه داد: با پیگیری‌های سازمان جهاد کشاورزی استان و تصویب صندوق بیمه محصول گل نرگس نیز به چتر بیمه کشاورزی اضافه شده است.

بخشی بیان کرد: با اعلام تعرفه‌ها از سوی ستاد صندوق بیمه باغداران استان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش و شعب بیمه‌ای بانک کشاورزی نسبت به بیمه گل نرگس اقدام کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.