خلیلیان گفت: ۴۰ درصد منابع بودجه کشور از خوزستان تامین می‌شود و وضعیت فعلی شایسته مردم استان نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان گفت: مشکلاتی گریبان گیر خوزستان است که باید این مشکلات و واقعیت‌ها را ابتدا بپذیریم و سپس از هر ظرفیتی که می‌تواند برای رفع این مشکلات به استان کمک کند استفاده کنیم.

او افزود:  حاشیه نشینی یکی از معضلات استان خوزستان است و ۴۰ درصد منابع بودجه کشور از خوزستان تامین می‌شود و وضعیت فعلی شایسته مردم این استان نیست.

خلیلیان بیان داشت: خوزستان استانی راهبردی در کشور است و بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کرد با این حال پس از گذشت سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس همچنان با مشکلات و مسایلی دست به گریبان است.

استاندار خوزستان ادامه داد: برخی مشکلات استان ریشه در درون استان دارند و در برخی موارد دستگاه‌های اجرایی و ادارات خود مانع کار یکدیگر می‌شوند و وظیفه داریم با تمام تلاش خود در این نقطه از کشور و کوشش شبانه روزی وضعیت استان را سامان دهیم و قطعا برای این کار نیز فرصت چندانی نداریم و نمی‌توانیم خوزستان را با همین حال رها کنیم، تصمیم مهم در استان باید پیش از این که برخی مسایل به بحران تبدیل شوند اتخاذ شود تا کار‌ها با سرعت جلو بروند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شیوه کاری قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان بسیار ارزشمند است و یک الگوی خوب به شمار می‌رود که ما نیز از این نهضت استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: ما در استان نیازمند شیوه‌هایی همچون قرارگاه حاج احمد متوسلیان هستیم چراکه انجام برخی کار‌ها در ساختار‌های اداری راه به جایی نمی‌برد و نیازمند این است که خود را از برخی قید و بند‌ها و پیچ و خم‌های اداری رها کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
چقدر خوبه که تامین بودجه کشور استان ما انجام میده