استاندار بوشهر گفت: باید تا یک هفته دیگر شهرداران شهرهای استان بوشهر انتخاب و معرفی شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر در جمع شهرداران استان بوشهر جایگاه شهرداری‌ها و شورا‌های شهر را بسیار مهم دانست و افزود: شهرداران استان بوشهر از بروز تخلف و اختلاف پیشگیری و جلوگیری کنند.

او عنوان کرد: اختلاف بین شهرداری و شورا‌های شهر‌ سبب بی‌اعتمادی مردم به عملکرد مدیران و شهرداران می‌شود از این نظر باید تعامل و همدلی بین شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر‌ها تقویت شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: در دوره‌های گذشته شاهد آسیب‌هایی در شورا‌های شهر و شهرداری‌های استان بودیم و باید تلاش شود این آسیب‌ها تکرار نشود و اگر تکرار شود برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: در صورت بروز تخلف در شهرداری‌ها مردم آن را به حاکمیت و حکومت نظام وابسته می‌کنند که جبران‌ناپذیر است از این نظر باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا از تخلف‌ها پیشگیری شود.

او با تاکید بر اینکه باید تا یک هفته دیگر شهرداران شهر‌های استان بوشهر انتخاب و معرفی شوند، گفت: تلاش شود ترکیب شهرداری‌های استان بوشهر هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا کار و برنامه مردم معطل نشود.

استاندار بوشهر از برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برنامه آموزشی ویژه شهرداران تدوین شده تا بر اساس ضوابط قانونی و رعایت اخلاق اسلامی فعالیت کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.