نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نیروی انتظامی کارگزاران خداوند برای تامین امنیت جامعه هستند لذا باید قدر خود و موقعیت‌شان را بدانند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشت مشترک با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته نیروی اظهارداشت: آثار و برکات اقدامات نیروی انتظامی در طول سال وجود دارد اما یک هفته به صورت نمادین برای این امر در نظر گرفته شده است وگرنه در طول سال باید سپاسگزار زحمات شما بود.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند و زیربنا و پیش‌نیاز بسیاری از نعمت‌ها است افزود: پروردگار امنیت را عطا می‌کند و هر چه به ما می‌رسد از جانب خداوند است اما طبق سنت الهی امور هر دو عالم مُلک و ملکوت به وسیله اسباب و ابزاری صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان بلوچستان بیان کرد: امنیت مثل هوا بوده که شاید متوجه وجود آن نباشیم اما خداوند را برای این توفیق شکر کنید و به کارتان از منظر عبادت بنگرید.

وی با اشاره به لزوم شکر در برابر توفیق خدمت در این عرصه ابعاد شکر عملی را استفاده درست از این نعمت و استفاده از حداکثر توان و کسب آمادگی دانست و تصریح کرد: برای انجام این وظیفه آمادگی‌هایی در زمینه فنی، رزمی، اطلاعاتی و روحی کسب کنید.
آیت الله محامی ادامه داد: با کسب آمادگی روحی شامل عقیده، ایمان، معرفت، اخلاق، معنویت و ارتقاء سطح بینش، هم‌چون دفاع مقدس سلاح‌تان برنده‌تر می‌شود.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان نیز در این نشست با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی یعنی «پلیس هوشمند، امنیت پایدار»، گزارشی از خدمات نیروی انتظامی و مرزبانی به مردم شامل بهره‌گیری از تجهیزات به روز در سطوح مختلف از جمله مرزها، کمک به رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بویژه بیکاری، مهار درگیری‌های طایفه‌ای، کاهش میزان سرقت، تشکیل کارگروه‌های مختلف با مشارکت استانداری، شهرداری و سایر دستگاه ها و کاهش چشمگیر جرایم امنیتی ارائه کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار