فرماندار شهرستان آغاجاری از قول مساعد مدیرکل راه و شهرسازی جهت آسفالت محور ورودی شهرستان در روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دیدار مشایخی فرماندار شهرستان آغاجاری به همراه ریاست اداره راه و شهرسازی با رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت پروژه‌های عمرانی این اداره کل در شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار بر شروع عملیات اجرایی پروژه‌های احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری و بخشداری جولکی در سال جاری، تسریع در آغاز اجرای آسفالت ورودی شهرستان از سمت بهبهان طی چند روز آینده مورد تاکید فرماندار و مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی برای اجرا قرار گرفت و در خصوص پیگیری جهت رفع مشکلات مربوط به سهم ۱۰ درصد شهرداری تبادل نظر شد.

همچنین در نشست مشایخی با معاونت اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای بر تسریع در اجرای روشنایی ورودی شهرستان تا گردنه تاکید شد و فرماندار آغاجاری به همراه سرپرست اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و مهراب زاده معاون مدیر کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان دیدار و گفتگو نمود.

در پایان این نشست تسریع در عملیات اجرای روشنایی ورودی شهر آغاجاری از سمت بهبهان تا گردنه، انجام لکه گیری در محور‌های مواصلاتی و اختصاص گاردریل به اداره راهداری آغاجاری جهت نصب در نقاط حادثه خیز جاده‌های ارتباطی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.