مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دومین حادثه واژگونی خودروی وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در روزجاری در مسیر خاش - سراوان پنج کشته و ۲۱ مجروح برجا گذاشت.

فریبرز راشدی مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت:  ظهر امروز واژگونی  تویوتا حامل اتباع در مسیر خاش به سراوان رخ داد که به دلیل شدت ضربات وارده پنج نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: همچنین صبح امروز نیز وانت تویوتا حامل اتباع غیرمجاز در مسیر خاش - سراوان به دلیل سرعت زیاد واژگون شد که در آن حادثه نیز ۲۸ نفر مجروح و ۶ کشته شدند.

مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مجروحان این حادثه برای درمان با ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام‌خمینی (ره) خاش منتقل شدند.

وی تاکید کرد: قاچاق سوخت و اتباع بیگانه غیرمجاز از معضلات در راه‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود که ضمن به خطر انداختن شهروندان استان در راههای ارتباطی همواره هزینه زیادی را به شبکه بهداشت و درمان این استان تحمیل می‌کند چرا که این مصدومان به طور رایگان درمان می‌شوند.

استان سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیت‌های قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار