سردار القاصی مهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از نیروی انتظامی ابراز رضایت فرموده اند گفت: رضایت فرمانده کل قوا از نیروی انتظامی یک مدال افتخار است و بر خود می‌بالیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست ائمه جمعه با فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته ناجا، گفت: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه وجود دارد، علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس، مدیون تاثیر گذاری ائمه جمعه و جماعات و پشتیبانی آنان از نیرو‌های انتظامی است.

او به تشریح ماموریت‌های پلیس از ابتدای سال تاکنون پرداخت و افزود: نیروی انتظامی امسال ماموریت‌های مختلف و متفاوتی را نسبت به سال‌های گذشته برای تحقق امنیت پایدار در جامعه به انجام رساند.

او بیان کرد: ماموریت تعطیلات نوروز در سایه محدودیت‌های کرونایی، انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، سفر سران سه قوه به استان ایلام و ماموریت اربعین حسینی از مهمترین برنامه‌ها بود.

او به نقش سازنده و اثرگذار در انتخابات خرداد ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: نقش شما در انتخابات موجب شد تا این تلاش‌ها نتیجه بخش باشد و در سالی که متفاوت‌ترین و مجازی‌ترین انتخابات را داشتیم، ما شاهد انتخابات پرشور در سایه امنیت کامل و حضور حداکثری مردم باشیم.

او به نقش ائمه جمعه و جماعت در مقوله امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ائمه جمعه در بین مردم نفوذ معنوی و عبادی دارند می‌توانند نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس داشته باشند.

 در ابتدای این دیدار، سه نفر از ائمه جمعه به نمایندگی، ضمن تبریک هفته ناجا، از اقدامات مثبت و سازنده انتظامی استان قدردانی کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.