سرمست در پیامی ارتحال حجت الاسلام طاهری، مدیر فقید مرکز خدمات حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در پیام تسلیت بهرام سرمست،استاندار قم در پی ارتحال حجت الاسلام طاهری، مدیر فقید مرکز خدمات حوزه علمیه قم آمده است: خبر درگذشت عالم جلیل القدر، زنده یاد حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابوالقاسم طاهری (ره) مدیر پرتلاش مرکز خدمات حوزه علمیه قم موجب تاثر و تالم گردید.

آن بزرگوار سالیان زیادی از عمر پر برکت خویش را صرف ترویج و گسترش معارف نورانی دین و تعالی حوزه‌های علمیه نمود و در این عرصه معنوی، نام نیک و کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشت.

 اینجانب فقدان این روحانی خدوم و با اخلاص را به حوزه‌های معزز علمیه، خانواده و بازماندگان مکرم و همه دوستداران و علاقه‌مندان ایشان به ویژه طلاب، روحانیون و مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران واسعه و توفیق همنشینی با ابرار و صالحین برای آن عالم فرزانه مسئلت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری ،مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم و رئیس اسبق حوزه‌های علمیه استان مازندران دیروز بر اثر ابتلا به کرونا به دیار باقی شتافت.

 پیکر آن مرحوم  روز سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد شهید مصطفی خمینی واقع در سی متری هنرستان تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار