بازرس کل خراسان جنوبی رسیدگی به تخلفات را اصلی‌ترین وظیفه این اداره دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رحیمی بازرس کل خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نظارت بر اجرای صحیح ضوابط قانونی از سمت دستگاه‌های اجرایی و دولتی یکی از وظایف قانونی بازرسی کل است.

او افزود: در طول سال بازرسی‌های موردی و یا خاصی که از سمت مقام‌های کشوری ابلاغ می‌شود، در برنامه‌های بازرسی قرار می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های اداره بازرسی از پیش تعیین شده نیست ادامه داد: در برخی موارد بازرسی‌های متعددی به صورت سر زده انجام می‌شود تا از بروز تخلفات جلوگیری شده و انحرافات قانونی مورد رصد و تحلیل قرار گیرد.

بازرس کل خراسان جنوبی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شد دستگاه‌های مختلف اجرایی و دولتی برای مدیریت و مقابله با این بیماری بسیج شوند و اداره کل بازرسی نیز وظایف خود در بخش نظارت بر چگونگی انجام وظایف دستگاه‌ها و مشاغل را به خوبی انجام داده است.

او در ادامه بیان کرد: وضعیت اقتصادی در کشور و استان، نظارت‌های مستمر بر بازار‌ها برای کاهش التهابات را می‌طلبد تا از سوء استفاده‌ها جلوگیری شده و تحلف‌ها کاهش پیدا کند.

رحیمی عنوان کرد: حمایت از بحث تولید و سرمایه گذاری سالم یکی دیگر از سیاست‌های کلی نظام است که در جهت آن باید بتوانیم با مانع زدایی ها، رونق تولید در استان و کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.