مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به انجام عملیات برگردان و تعویض سیستم ارتباطی مرکز باخله از توابع کامیاران گفت: با اجرای این پروژه، پهنای باند ۵ نقطه روستایی این شهرستان به میزان ۳ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان  گفت: با هدف تامین تجهیزات و امکانات لازم بیش از ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در راستای بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان ساکن در این روستاها، صورت گرفته است.

او ادامه داد: با تلاش و همراهی کارکنان منطقه، در حال حاضر امکان ارسال همزمان پیام از طریق صوت و دیتا برای مشتریان  روستا‌ها بر روی بستر فیبر نوری فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه به منظور پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان در این نقاط، افزود: با تعویض رادیو و خطوط E۱، تعویض سویچ قبلی و تبدیل به تجهیزات DSLAM به منظور ارائه سرویس‌های متنوع بر بستر IP و تعویض سویچ پهنای باند، بستر مناسب ارتباطی در روستا‌های باخله، بوانه، توانکش، یخته خان و مروارید ایجاد شده است.

حکمت با بیان اینکه پهنای باند اینترنت در این نقاط از ۳۲ مگ به ۱۰۰ مگ معادل ۳ برابر افزایش یافته است، ادامه داد: از آنجاییکه ایجاد عدالت اجتماعی در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان ساکن در شهر‌ها و روستا‌های استان از استراتژی‌های دارای اولویت در مخابرات منطقه است، هم اکنون مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق نیز از سرعت و پهنای باند مناسب، مطلوب و همسان با نقاط شهری برخوردار هستند.

او یادآور شد: اقدامات و پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های تلفن ثابت، شبکه ارتباطات سیار و دیتا برای اجرا در روستا‌های استان با نظر مدیران و کارشناسان متخصص در این حوزه‌ها بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران تدوین شده است که به ترتیب اولویت نیز محقق می‌شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به همراهی و تعامل همکاران دلسوز و مردم فهیم استان در راستای اجرای پروژه‌های مخابراتی اشاره کرد و بیان کرد: تداوم این امر زمینه ارائه خدمات با کیفیت‌تر و به موقع به مشتریان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.