ترقی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بنی‌صدر در جلسات مجلس خبرگان مخالفت شدید با ولایت فقیه داشت/ او حقوق‌بگیر CIA بود

عضو حزب موتلفه گفت: بنی صدر با فریب مردم توانست از آنها رای بگیرد و مردم تصورشان از وی این بود که به دنبال منافع ملی کشور است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خیانت‌های ابوالحسن بنی صدر در زمان ریاست جمهوری بیان کرد: اولا او با فریب مردم در انتخابات ریاست جمهوری با وعده آزادی‌های غربی توانست از مردم رای اعتماد بگیرد و مردم تصورشان از او این بود که به دنبال منافع ملی کشور و در جهت حفظ آزادی‌های مشروع تلاش می‌کند؛ در حالی که هدف او از آزادی باز گذاشتن میدان برای فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب بود.

او ادامه داد: او حتی زمینه جمع آوری اسلحه را برای ضد انقلاب فراهم کرد و کلا در برابر گروهک‌های ضد انقلاب به جای اینکه حامی منافع نظام باشد حامی آن‌ها بود؛ خیانت دیگر بنی صدر در جنگ بود که با تئوری دادن خاک برای گرفتن فرصت زمینه خلع سلاح نیرو‌های نظامی کشورمان را در برخی از مناطق جنگی فراهم کرد و  موجب تسلط نیرو‌های صدام بر مناطق مختلف ، کشتار و از بین رفتن بسیاری از نیروهای نظامی و بسیجی ما در جنگ شد. این عمل موجب شد که هم از مسئولیت فرماندهی کل قوا سوء استفاده ، هم به امام خیانت کند و هم به ملت و تمامیت ارضی کشور.

ترقی افزود: بنی صدر  دربرابر شخصیت‌های ارزشمند و مذهبی نظام به خصوص شهید رجایی، شهید بهشتی و ۷۲ تن مقابله‌های بسیاری انجام داد که در نهایت هم منجر به ترور این افراد شد . قطعا با توجه به ارتباط منافقین با بنی صدر و نقش آن‌ها در این نوع ترور‌ها دست بنی صدر هم به خون این شهدا آلوده است. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: بنی صدر در جلسات قانون اساسی در مجلس خبرگان مخالفت شدید با ولایت فقیه داشت و به علت گرایشش به جبهه ملی ، ملی گرایی و افرادی نظیر مصدق با حاکمیت اسلام و دین در جامعه که یکی از اهداف والای حضرت امام خمینی (ره) بود مشکل داشت. 

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: بنی صدر حقوق بگیر سازمان CIA بود و سیاست‌ها و دستورات آن‌ها را عملی می‌کرد ؛ این‌ها مواردی بودند که بعد‌ها توسط اسناد و مدارک به اثبات رسید و مشخص شد که نامبرده برای این سازمان کار می‌کرد و اهداف و خواسته‌های آن‌ها را در کشور اجرایی می کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار