سرداور مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در مورد مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری توضیحاتی را بیان کرد.

مجید ناصری سرداور مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر این رشته گفت: این مسابقات با استقبال خوبی همراه بود و نظم ایده آلی داشت. داوران قضاوت‌های خوبی انجام دادند و تمام قوانین را به خوبی رعایت کردند. در بخش داوری هیچ اعتراضی را دریافت نکردیم. در زمینه داوری پیشرفت کردیم. کیفیت مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری هم مطلوب بود و امیدورام سال آینده بهتر شود.

او در مورد اینکه آیا دوچرخه سواران توانستند سطح خود را نسبت به گذشته بالاتر ببرند یا خیر اظهار کرد: وقتی برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد، دوچرخه سواران هم به آمادگی بهتری می‌رسند. وقتی دوچرخه سواران در جریان مسابقه هستند، خود به خود آماده‌تر از گذشته می‌شوند و هماهنگی بهتری پیدا می‌کنند.

او در مورد برنامه‌های فدراسیون دوچرخه سواری در آینده گفت: فدراسیون در چند سال اخیر، افت کرده و این موضوع کاملا مشهود است. این قابلیت را داریم که نسبت به گذشته بهتر شویم و حتی بالاتر از آن بریم. نیاز به یک برنامه ریزی مناسب داریم تا برنامه هایمان را اجرا کنیم. استعداد‌های زیادی در دوچرخه سواری داریم که می‌توانند در آینده، برایمان خوش بدرخشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار