در این خبر می‌توانید ۱۰ عکس برتر مسابقه جهانی عکاسی در سال ۲۰۲۱ را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از youm7، تصاویر زیبایی از مناظر و حیات وحش در یک مسابقه بزرگ جهانی عکاسی به ثبت رسیده و مورد استقبال کاربران قرار گرفت که داوران مسابقه را به وجد آورده است. عکس جذابی از یک فلامینگو که تخم خود را در آغوش گرفته است، توانست رتبه اول را از آن خود کند. یکی دیگر از عکس‌های گرفته شده توسط "Krebs"، از فیل بازیگوش آسیایی که بر پشت مادرش نشسته است، در بخش تشخیص طبیعت مقام اول را از آن خود کرده است.

فلامینگو

فیل بازیگوش آسیایی

پدرو گارس کربس با عکسی از یک میمون با عنوان " آواز در باران " در بخش تشخیص طبیعت داوران را شگفت زده کرده است.

 آواز در باران

عکاسی به نام چن لئونگ تیو با تصاویر متعددی وارد مسابقه شد، ولی از نظر داوران بهترین عکس او سه قورباغه بود که در زیر باران پناه گرفته بودند.

پناهگاه قورباغه ها

او همچنین برای گرفتن عکسی از یک قورباغه که در هوا پریده است جایزه طلایی را دریافت کرد.

قورباغه بازیگوش

تصویر یک افعی آبی و بسیار سمی و بومی جنوب شرق آسیا که یک قورباغه را می‌بلعد، توسط چن لئونگ تئو گرفته شده است نیز جایزه طلایی در بخش تشخیص طبیعت را به دست آورد.

افعی آبی

چن لئونگ تیو، همچنین یک جایزه طلا در بخش استثنائات به دلیل عکس گرفتن از شلیک یک زن ویتنامی به تور‌های ماهیگیری در حال تعمیر دریافت کرد. این عکاس مشهور سنگاپوری، فعالیت‌های عکاسی خود را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و به سرعت در جهان عکاسی به شهرت رسید.

تور‌های ماهیگیری

عکاس دیگری به نام عظیم خان رونى نیز داوران را حیرت زده کرد چرا که با گرفتن عکسی از زندگی کارگران ویتنامی در خانه‌های جالب جایزه نقره‌ای را در دسته سفر‌های عجیب و غریب دریافت کرد.

کارگران ویتنامی

یکی از عکس‌های زیبا در این دوره از مسابقات را رایان مونتگومری به ثبت رساند. جایی که او مناطق سرد با دمای زیر صفر ایسلند و شفق قطبی بر فراز کوه‌های متروک وستراخورن را شکار کرده است.

شفق قطبی

شاهکار دیگر پدرو گارس تصویری از دو اورانگوتان است که با عشق یکدیگر را در آغوش گرفته اند و مدال طلا را از آن خود کرد.

اورانگوتان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
عالی بودددد