سردار صالحی گفت:  ما در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته ایم در ۶ ماه گذاشته کالای قاچاق را کشف و  ۲۴ باند قاچاق اسلحه را شناسایی و دستگیر کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهان نیروی انتظامی با آیت الله شفیعی عضو خبرگان رهبری دیدار کردند.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان در این دیدار گفت:  ما در همه عرصه‌ها پیشرفت داشته ایم , در نیمه نخست امسال بالغ بر ۲ هزار و۱۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شده که در مقایسه با پارسال ۴۸ درصد افزایش کشف داشته ایم و تا کنون ۲۴ باند قاچاق سلاح و مهمات در استان منهدم شده اند.

او افزود.برخورد جدی با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز در دستور کار است و با دارندگان سلاح غیر مجاز و افرادی که از سلاح‌های دارای مجوز استفاده غیرمجاز و غیر قانونی می‌کنند،  قاطعانه برخورد می‌شود.

آیت الله شفیعی عضو خبرگان رهبری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: نیروی انتظامی برای جامعه و مردم آرامش را به ارمغان می‌آورد و حضور روحانیت درکنار نیروی انتظامی خود یک قوت قلب برای ما است.

او با بیان اینکه ما امروز در شرایطی هستیم که مردم را در کنار نیرو‌های نظامی می‌بینیم و در جامعه مردم در کنار پلیس هستند، این بسیار زیبا است، اظهار کرد: نیرو‌های نظامی قدر خود را بدانند که در چه جایگاهی ایستاده اند و چه برکاتی برایشان دارد، در دراز مدت و به مرور زمان آثار آشکار می‌شود و قدر این را بدانید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.