زلفی‌گل گفت: به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا با توجه به امکاناتی که دارند بتوانند برای ورود دانشجویان اولویت‌بندی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به آنچه که همه شاهد هستیم امسال به معنای دقیق کلمه می توان گفت که انتظارات علمی دانشجویان محقق می شود.

او درخصوص از سرگیری آموزش حضوری تصریح کرد: بخشی از آموزش حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود داشت، اما برای ما درمورد دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد و مقاطع کارشناسی یک اصل یعنی سلامتی آنها ملاک است.

وزیر علوم افزود: طی جلسه‌ای که با روسای دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم داشتیم، مقرر شد تا دانشجویان با اولویت‌بندی ورودی های مختلف در دانشگاه ها حضور یابند.

زلفی‌گل اضافه کرد: معاونان آموزشی دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی مستقل خواهند داشت تا دانشجویان کارشناسی ارشد به آن دلیل که تعداد واحدهای کمتری نسبت به دانشجویان کارشناسی دارند، تعداد کلاس‌های بیشتری را برگزار کنند و کمبود کلاسهایشان جبران شوند.

او درباره تاخیر برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی از دلایل تاخیر در برگزاری این مراسم، مشغله‌های زیاد رئیس جمهور بود البته آغاز سال تحصیلی را در دانشگاه صنعتی شریف برنامه ریزی و برگزار کردیم.

زلفی‌گل در خصوص آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان کارشناسی ارشد توضیح داد: ما به دانشگاه‌ها اختیار داده‌ایم تا با توجه به امکاناتی که دارند بتوانند برای ورود دانشجویان اولویت‌بندی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۸ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید به همه دست اندرکاران آموزش عالی هنوز آمادگی دانشگاه ها برای بازگشایی محیا نیست واقعا خوابگا ها امکاناتکافی را ندارد مهم این است مسولیین به فکر سلامت باشند علم با حضوری تکمیل نمی شود با غیر حضوری هم می توان دانش آموخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
شما بشینید برا خودتون الویت بندی کنید کسی نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
سلام وعرض ادب لطفا در تصمیم گیرها عجله نکنید دانشجویان غیر بومی رو در نظربگیریدخوابگاه سلف ورفت وآمدهای هر جای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اتفاقاً آموزش مجازی بهتر از آموزش حضوری است
Kuwait
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
واقعا این ترم همه دانشجوان درمونده شدیم از بس کی هر روز یکی از خواب بیدار میشه اون چیزی رو که خواب دیده تعریف میکنه مجازی یا حضوری. تکلیف ما چیه که بر اساس محازی انتخاب واحد کردیم و دانشگاه هم خوابگاه نداره تمام برنامه هامون بهم ریخته از این طرف ستاد مبارزه کرونا میگه پیک ششم تعجب هم اینکه روزانه 13 هزار نفر مبتلا و 275 نفر کشته و هر روز هم شهر های جدید ابی میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
واقعا کار اشتباهی هست.
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو ارتباطات
۱۶:۲۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
متاسفم ببرای زلف علی گل سلامتی مهمتره اعضای کلاس از قم مشهد همه جا دانشجو یه رشته هستند به نظرش میان بخاطر بقیه حضور پیدا نکنن؟یا افرادی یک کلاس تو کارگاه خیاطی چند صدنفره مشغوله کار میاد نیاد سرکلاسش تا بقیه نگیرن یکی استاد ترم قبل اخرها ترم کرونا گرفت خداروشکر رد کرد اگه میومدن داخل کلاس بقیه میگرفتن چی یا یکی یه بچه بیشتر نداره کرونا بگیره از دنیا بره عمق فاجعس و هزاران یا دیگه لطفا کله کچلت بکار بنداز خری واقعا اگه اینکار بکنی حالا اگه به امتحان شک داری دیگه اون بحثی دیگس
آخرین اخبار