مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از امروز کد QR برای ۷۲ هزار مشترک صدقات استان فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در نشست خبری که به منظور تشریح عملکرد ۶ ماهه نخست امسال برگزار شد گفت: با هدف توسعه روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی در بستر الکترونیکی، کد QR به زودی بر روی صندوق‌های صدقات سطح استان نصب و اجرا می‌شود.

او افزود: این امر با هدف افزایش جذب کمک‌های مردمی بر بستر روش‌های نوین الکترونیکی و همچنین حفظ و افزایش ضریب نفوذ مشترکین و خیرین قابل شناسایی جهت تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات مشترکین و خیرین به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

سلم آبادی اظهار کرد: بر اساس احکام شماره ۵۵ جذب حداقل ۸۰ درصد منابع نقدی حاصل از مشارکت‌های مردمی از طریق فناوری‌های نوین در بستر الکترونیک انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون کد QR برای ۷۲ هزار مشترک صندوق‌های صدقات استان فعال شده است که از امروز می‌توانند این تعداد مشترک در بستر الکترونیک صدقه پرداخت کنند.

او ادامه داد: تا پایان امسال برای ۸۱ هزار و ۵۱۲ مشترک جدید به صورت الکترونیکی کد QR فعال می‌شود.

سلم آبادی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار دانش آموز نیازمند در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند بیان کرد: تاکنون برای ۹ هزار و ۳۰۰ دانش آموز بسته تحصیلی تهیه شده است که پیش بینی می‌شود تا پایان مهر ماه بسته‌های تحصیلی بین ۴ هزار و ۷۰۰ دانش آموز دیگر نیز توزیع شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.