معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مردم نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات ضد واکسیناسیون قرار گیرند مطالب نادرستی که در فضای مجازی در مورد واکسن کرونا مطرح می‌شود کاملا بی پایه و اساس و بدون استنادات علمی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:   یک میلیون و ۲۵۰ دُز واکسن کرونا تاکنون در سراسر سیستان و بلوچستان تزریق شده و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا افزود:مردم نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات ضد واکسیناسیون قرار گیرند، مطالب نادرستی که در فضای مجازی در مورد واکسن کرونا مطرح می‌شود کاملا بی پایه و اساس و بدون استنادات علمی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مردم تقاضا دارم هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند و افراد واکسینه شده نیز همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار موج جدید کرونا نشویم.

وی افزایش بیماریابی و تشدید طرح خانه و محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، شروع واکسیناسیون در استان و کاهش گروه‌های سنی دریافت کننده واکسن در کنار افزایش محسوس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم را از علل اصلی کاهش مبتلایان و فوتی کرونا در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار