سی‌ و‌ یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر، ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، سی‌ و‌ یکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر در دو گروه بانوان و آقایان به ترتیب طی روز‌های ۲۲ تا ۲۴ مهرماه با حضور ۴۱۴ نفر (۳۲۵ تکواندوکار و ۸۹ نفر کادر تیم‌ها) از ۱۱ کشور ایران، اردن، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند در تهران برگزار می‌شود.

مسابقات گروه بانوان در اوزان ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ کیلوگرم و به مدت یک روز (۲۲ مهرماه) انجام خواهد شد و رقابت‌های آقایان در اوزان ۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم طی دو روز (۲۳ و ۲۴ مهرماه) پیگیری می‌شود.

براساس برنامه اعلامی از سوی کمیته مسابقات، روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه همزمان با ورود تیم‌ها تست کرونا گرفته خواهد شد. روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴ ثبت‌نام انجام می‌شود، جلسه هماهنگی داوران (بانوان) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود.

وزن‌کشی تمامی اوزان بانوان ساعت ۱۶ تا ۱۸ همین روز است و پس از آن ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ جلسه سرپرست‌ها و مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها انجام می‌شود.

مبارزات تمامی اوزان بانوان روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ و پس از آن ساعت ۱۴ تا ۲۱ پیگیری خواهد شد. ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم اهدای مدال برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی داوران (آقایان) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ همین روز در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و وزن کشی اوزان فرد (۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم) ساعت ۱۶ تا ۱۸ است. قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۹ تا ۲۰ انجام می‌شود.

مبارزات اوزان فرد، روز جمعه ۲۳ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳، ۱۴ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۰ پیگیری می‌شود و در ادامه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ مراسم اهدای مدال است. مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸ خواهد بود.

وزن کشی اوزان زوج (۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم) روز جمعه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ و قرعه‌کشی مبارزات نیز ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ انجام می‌شود.

رقابت‌های اوزان زوج روز شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و پس از آن از ساعت ۱۴ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد و مراسم اهدای مدال ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

مسابقات جام فجر ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار