در آستانه هفته تربیت‌بدنی و ورزش، ملایری‌ها با کسب ۲۲۴ امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا سپهری نیا، رییس ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: مسابقات کنده‌زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام و اداره ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش  اندام استان همدان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پارک تاریخی سیفیه برگزار شد.

او افزود: بیش از ۹۰ ورزشکار از سراسر کشور در قالب تیم‌هایی از ملایر، اردبیل، تبریز، سنندج، کرمانشاه، قزوین، کرج، تهران، همدان، قم، لرستان، یزد، چهارمحال بختیاری، گچساران، شیراز، اراک، رزن، بروجرد، مشهد، ایلام، دزفول، ارومیه الیگودرز و درود در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو رشته ددلیفت و کنده‌زنی در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.

سپهری‌نیا ادامه داد: در نهایت تیم شهرستان ملایر با کسب ۲۲۴ امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد و تیم‌های یزد با ۱۴۸ امتیاز و کرمانشاه با ۱۰۲ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی این مسابقات را از آن خود کردند.

این مسئول یادآور شد: حسین دائمی از تیم گچساران با زدن وزنه ۳۶۰ کیلو گرم به عنوان اوورال این مسابقات انتخاب شد که با اهدای جایزه ۱۰ میلیون ریالی از سوی هیئت مربوطه از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.