شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۵ دقیقه با رشد ۴ هزار و ۲۳۸ واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۵۹ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد  ۸۹۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۶ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۳۵ دقیقه با رشد ۴ هزار و ۲۳۸ واحدی، روی پله یک میلیون و ۴۵۹ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۲۹۴ واحدی بر روی پله ۴۱۵ هزار و ۹۸۰ واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۳۳۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۶۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۳۸۸ واحد بر روی پله ۴۱۶ هزار و ۷۵ واحد قرار گرفت.

کیمیاتک، فسبزوار و برکت پرتراکنش‌ترین نماد‌های این لحظات بازار هستند. نماد‌های نوری، فولاد و پارسان سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل در این لحظه‌های بازار هستند.

توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد فرابورس در این لحظات بوده است.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۵۲۴ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحد قرار گرفت.

کیمیاتک و توسن پرتراکنش ترین نماد به ترتیب در بورس و فرابورس هستند. نمادهای زاگرس، آریا و غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند.

تا این لحظه در بازار، رتبه نخست برترین گروه های صنعتی به گروه شیمیایی ها اختصاص دارد.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۹۶۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۵۹ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با رشد ۳ واحد بر روی پله ۴۱۴ هزار و ۶۹۰ هزار واحدی قرار گرفت.

کیمیاتک پرتراکنش‌ترین نماد در بورس و توسن پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس در این لحظات بازار هستند.

شسینا، نمرینو و خصر بیشترین افزایش قیمت و وسکرد، کسعدی و بالبر بیشترین کاهش قیمت را تا به این لحظه داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار