مدیر ادارات تابعه جهاد کشاورزی کاشمر به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با سبزقامتان حفظ امنیت کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با همراهی  ادارات تابعه و تعدادی از همکاران به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در مرکز فرماندهی حافظان امنیت اجتماعی کاشمر با این عزیزان دیدار و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

او ضمن تشکر درخصوص همکاری و تأمین امنیت هنگام تخریب اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته افزود: یکی از مواردی که دشمن به وسیله آن قصد دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام را دارد حوزه امنیت غذایی میهن عزیزمان می‌باشد که اگر هوشیار نباشیم حتما بر گستره کشور مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول از مدیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه بخاطر حضور در مجموعه نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: اگر تلاش و همت شما و مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نباشد قطعا شاهد خالی شدن هرچه بیشتر سفره مردم خواهیم بود و تحریم‌های ظالمانه غرب به مردم و کشور فشار بیشتری وارد خواهد کرد.

او مشکلات و اعتراضات کمتر شهرستان کاشمر نسبت به شهر‌های اطراف را در تعامل و همکاری و همفکری مجموعه ادارات شهرستان دانست و افزود: باید با هوشیاری و پیشگیری جلوی کسانی که قصد دارند امنیت شهرستان را به چالش بکشند بگیریم تا نزد خدا و مردم سربلند باشیم.


انتهای پیام//ف. ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.