سرهنگ عیسی آبادی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت نخست پلیس دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امسال شاهد کاهش چشمگیر نزاع، درگیری دسته‌جمعی و چاقوکشی هستیم.

سرهنگ عیسی آبادی پیشگیری از وقوع جرم را اولویت نخست پلیس دانست و افزود: بیش از ۲۰ نفر از اراذل و اوباشی که در سنوات گذشته مخل آسایش مردم بودند دستگیر شدند.

او اضافه کرد: برای پلیس حفظ امنیت مردم اولویت اساسی دارد و کسانی که مخل آرامش و امنیت مردم هستند، جز تسلیم در برابر قانون، هیچ راه دیگری نخواهند داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه به افزایش ۶۱ درصدی سارقین نسبت به سال گذشته اشاره و بیان کرد: در نیمه نخست امسال‌جاری ۹۰۹ سارق دستگیر شده و ۲۲ درصد افزایش کشف سرقت در این شهرستان صورت گرفته است.

او اظهار کرد: دستگیری ۸۱۳ معتاد و ۲۷۴ توزیع کننده مواد مخدر و افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر از دیگر فعالیت‌های پلیس بوده است.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به اینکه امسال تعداد ۹۷ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شده است، افزود: با فعال شدن رمز پویا شاهد کاهش ۳۰ درصدی برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های مردم هستیم.

او تصریح کرد: همچنین موارد جعل و کلاهبرداری در ساوه نسبت به پارسال ۶۵ درصد افزایش یافته و میزان کشف و دستگیری هم ۲۵ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در هفته نیروی انتظامی بیش از ۵۰ برنامه و خدمات در سطح شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

او افزود: صبحگاه مشترک انتظامی و نظامی، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه، بزرگداشت روز کارآگاه و رزمایش فضای مجازی با محوریت اطلاع‌رسانی در مورد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاه سازی جامعه از جمله برنامه‌های هفته ناجا است.

سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: اجرای طرح ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم به مناسبت هفته نیروی انتظامی، برگزاری جشنواره نقاشی با موضوع آثار مخرب اعتیاد، همایش اصناف و برنامه‌های آموزشی تربیتی هم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ناجا در شهرستان ساوه است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.