معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از جذب ۳۱ عضو هیات علمی به صورت پیمانی در سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر سارا مبارک گفت: در فراخوان‌های پانزدهم و شانزدهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۳۱ عضو هیات علمی در رشته‌های علوم پایه و بالین در دانشگاه علوم پزشکی آبادان جذب شده‌اند.

او از استخدام عضو هیات علمی در رشته‌هایی همچون، عفونی، گوش و حلق وبینی، بیوشیمی، تغذیه، فیزیولوژی، علوم تشریح، مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه‌ای، پرستاری، هوشبری و اتاق عمل اشاره کرد و افزود: به منظور بهبود کیفیت آموزش و پژوهش و همچنین ماندگاری اعضای هیات علمی برای استخدام بیش از  ۳۰ نفر ، اقدامات لازم انجام شده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه این تعداد عضو هیات علمی، از سال ۹۷ تاکنون در پی فراخوان‌های رسمی وزارت متبوع در این دانشگاه استخدام شده‌اند از برنامه ریزی برای جذب دست کم ۱۰ عضو هیئت علمی دیگر در این دانشگاه خبر داد.

او گفت: در راستای ادامه این روند براساس فراخوان‌های هفدهم و هجدهم این وزارت‌خانه، جذب دست کم ۱۰ عضو هیات علمی در رشته‌های نوزادان، بیهوشی، اطفال، پرستاری، طب اورژانس، اتاق عمل، اپیدمیولوژی، مدیریت فناوری و اطلاعات سلامت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برگزاری وبینار کشوری معرفی سامانه جامع پایش و ارزیابی کارا

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری وبینار معرفی سامانه جامع پایش و ارزیابی کارا با حضور بیش از ۳۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد.

او افزود: سامانه جامع پایش و ارزیابی کارا، در اعتباربخشی بخش‌های گوناگون معاونت‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای همین برگزاری این وبینار از اهمیت ویژه‌ای برای همه این معاونت‌ها در دانشگاه‌های مختلف برخوردار است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.