مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان گفت: بااستقبال همشهریان به انجام واکسیناسیون ورعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم اکنون شاهد کاهش موارد مثبت وبستری هستیم .

احمدسپاهیان  مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه بااستقبال همشهریان به انجام واکسیناسیون ورعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم اکنون شاهد کاهش موارد مثبت وبستری هستیم گفت: تنها راه ایمن شدن جامعه علاوه بر واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.

احمدسپاهیان ادامه داد: درماه‌های گذشته شاهد بودیم که آمارمواردمثبت بیماری کرونا روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر گزارش می‌شد، این در حالی است که هم اکنون موارد مثبت به ۱۰ تا ۱۱ نفر و موارد بستری به ۱۳ نفرکاهش پیداکرده است که دال بر واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.

وی ادامه داد: مردم نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر تبلیغات ضد واکسیناسیون قرار بگیرند، مطالب نادرستی که در فضای مجازی در مورد واکسن کرونا مطرح می‌شود کاملا بی پایه و اساس و بدون استنادات علمی می‌باشد که خطری برای سلامتی مردم تبدیل شده است، از مردم تقاضا دارم هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام نمایند و افراد واکسینه شده نیز همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار موج جدید کرونا نشویم.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا در سراوان تزریق شده است که بیش از ۴۵ هزار دوز واکسن نوبت اول و بیش از ۱۵ هزار دوز هم نوبت دوم بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار