دبیر جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با ارایه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره، ایجاد دبیرخانه این جشنواره در آذربایجان شرقی و شهرستان مرند را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی صالح یاردبیر جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان گفت:این جشنواره در ۲ بخش نمایشنامه نویسی و پژوهش به صورت غیرحضوری و در سطح ملی یک بخش نمایش‌های محیطی به صورت حضوری و در سطح استانی برگزار شد.

او با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره در تیر ماه امسال ارایه شد افزود: در بخش نمایشنامه نویسی ۱۰۳ اثر، در بخش پژوهش ۳۳ اثر و در بخش نمایش‌های محیطی ۲۲ اثر در این جشنواره شرکت کردند.

او با اظهار امیدواری برای شروع دومین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان در تیر ماه سال ۱۴۰۱، ادامه داد: در هر یک از بخش‌های نمایشنامه نویسی و پژوهش سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و ۱۰ اثر نیز در بخش نمایش‌های محیطی به مرحله نهایی راه یافته و به صورت زنده روی صحنه رفتند.

در این مراسم از تمبر یادبود جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران استانی و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، نمایش کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.