مقامات گروه طالبان اعلام کردند که کار ساخت بندهای آب در افغانستان به زودی آغاز خواهند شد.

‏به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره ملی تنظیم امور آب افغانستان با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که کار پروژه های این اداره به زودی آغاز خواهد شد.

این نهاد در اطلاعیه خود افزوده است: نشستی با رهبری ملا عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت انرژی و آب دولت طالبان با حضور حضور انجنیر مجیب الرحمن عمر معین آب، روسا و شماری از مسئولان تخنیکی این وزارتخانه برگزار شد.

در این اطلاعیه آمده است که در این نشست روی موضوعات مهم دافغانستان برشنا شرکت، پروژه های بزرگ تحت کار مدیریت آب به ویژه بندهای شاه و عروس، کمال خان، پاشدان، بخش آباد و پروژه هایی که از سوی بانک انکشاف آسیایی (ADB) تمویل می گردد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت انرژی و آب دولت طالبان در این نشست دستور داد که تا یک کمیته مشخص تحت ریاست معینیت آب این وزارتخانه تشکیل گردد و گزارش مکمل از تمام پروژه های تحت کار را تهیه نموده و با در نظرداشت اهمیت آنها اولویت بندی و سپس گزارش شان را به مقام رهبری این وزارتخانه شریک سازند.

منصور تاکید کرد که پس از بررسی گزارش متذکره کار پروژه هایی که در اولویت قرار می گیرند با هماهنگی سایر ادارات ذیربط به زودی آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.