آیینه دار گفت: اماکن عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیینه دار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان با اشاره به برخورد قاطع قضائی با افراد متخلف و سودجو گفت: اماکن عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و برخورد با مخلین نظم و آرامش عمومی ضرورتی غیرقابل اجتناب است.

آیینه دار افزود: برخی افراد با آوردن سگ به معابر و اماکن عمومی باعث ایجاد تهدید بهداشتی و وحشت در سطح شهر شده‌اند، که این عمل به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

او با اشاره به برخورد با ترک فعل مسئولین اضافه کرد: مدیران و سرپرستان بلافصل دستگاه‌های اجرایی مسئول نظارت کنترل و حفظ روابط سالم کارمندان خود در انجام وظایف محوله و موظف به رعایت قانون و اجتناب از هر گونه رفتار ناقض قانون هستند و در صورت مشاهده ترک فعل مسئولین برخورد خواهیم کرد.

دادستان دلیجان همچنین از برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی مزروعی بدون اخذ مجوز قانونی و برخورد جدی با خشونت‌های خیابانی و هنجارشکنی با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه و شهروندان گفت.

او اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال پایدار اهتمام جدی بر جمع آوری اتباع بیگانه غیر مجاز را از دیگر مواردی خواند که در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.