استاندارقزوین گفت: نواقص طرح مدیریت هوشمند کرونا که به شکل آزمایشی در قزوین اجرایی شده است باید شناسایی و رفع شود.

‍به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در نشست ستاد استانی پیشگیری در مقابله با ویروس کرونا افزود: با تصویب ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مدیریت هوشمند اجتماعی در حوزه مقابله با بیماری کووید ۱۹ به صورت پایلوت در استان قزوین اجرا شده که این موضوع ظرفیت و یک دستاورد خوبی برای استان رقم زده است.  

استاندار قزوین افزود: مدیریت هوشمند کرونا طرحی ایده آل، اما دارای نقص‌هایی هست که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: در پایگاه‌های داده‌ای این طرح باید بهینه سازی‌هایی صورت گیرد به عنوان مثال شروع این طرح در حوزه اصناف و حمل و نقل عمومی کلید خورده است، اما متاسفانه اطلاعات تمام افرادی که در این ۲ گروه شغلی در حال فعالیت هستند؛ وجود ندارد.  

جمالی پور ادامه داد: یک سوم واحد‌های فعال اصناف استان قزوین مجوز ندارند و بسیاری از شهروندان به صورت کاذب و پاره وقت مسافر کشی می‌کنند و، چون در خارج از سامانه حمل و نقل فعالیت دارند؛ اطلاعات آن‌ها در سامانه وجود ندارد و این مساله طرح را دچار مشکل می‌کند.  

استاندار اظهار داشت: یک سوم واحد‌های فعال اصناف استان قزوین مجوز ندارند و تعطیل کردن آن‌ها کار آسانی نیست.
 
وی ادامه داد: امیدوارم با گذشت زمان و با سرعت منطقی داده‌های این طرح را به هم نزدیک کنیم.

استاندار همچنین بیان کرد:  زیر ساخت‌های اجرای این طرح را که با هدف تسهیل در امور تردد شهروندان و کسب و کار‌ها در شرایط کرونا طراحی شده را در استان خود باید تقویت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار