معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مشکل دریافت کارت واکسن افراد دریافت کننده واکسن کرونای پاستور در روز‌های آینده برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد خزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تمامی افراد برای دریافت کارت واکسن دیجیتال می‌توانند در سامانه وزارت بهداشت ورود کنند و کارت واکسن خود را دریافت کنند، اما دریافت کنندگان واکسن کرونای پاستور امکان دریافت کارت واکسن را ندارند.

او تأکید کرد: با توجه به اینکه کد ملی دریافت‌کنندگان این واکسن وارد سیستم نشده است، به همین دلیل این افراد تاکنون موفق به دریافت کارت واکسن نشدند که این مشکل در هفته جاری برطرف می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد:دو هزار و ۴۰۰ نفر از استان همدان واکسن کرونا پاستور دریافت کرده‌اند که کد ملی آن‌ها در سامانه تعریف نشده است، به همین دلیل امکان دریافت کارت واکسن نداشتند که به زودی تمامی اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت می‌شود.

خزایی افزود: واکسن پاستور یکی از واکسن‌های بسیار خوب و با ایمنی بالا بوده که دریافت‌کنندگان این واکسن با وجود اختلال در دریافت کارت واکسن، ارزش تزریق این واکسن و صبوری برای دریافت کارت را با دریافت ایمنی بالا پاداش گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.