فرماندار مهاباد رسیدگی به مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع را اولویت دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و از مدیران خواست در این راستا تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد ضمن تاکید بر تکریم به ارباب رجوع گفت: تمام مدیران شهرستان  باید در امر پاسخگویی به ارباب رجوع و نحوه حل مشکلات تجدید نظر کنند و انتظار داریم شهروندان برای حل مشکلات خود نیاز به مراجعه به فرمانداری نداشته باشند.

خدرلو با اشاره به اینکه مسئولان باید خادم مردم بودن را در عمل ثابت کنند، افزود: ترک فعل و سهل انگاری در انجام وظیفه سازمانی قابل قبول نیست و از نظر قانونی نیز برای مدیران مسئولیت خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط قرمز مقابله با کرونا اذعان کرد: روند واکیسناسیون همچنان با سرعت مطلوبی در سطح شهرستان در حال انجام است و از شهروندان درخواست داریم ضمن استقبال از طرح واکسیناسیون نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به عملکرد نهاد‌های دولتی در تحقق شعار سال نیز گفت: مدیران باید اقدامات انجام شده برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید داخلی را گزارش دهند تا عملکرد‌های آنان منعکس شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.