کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به تأمین منابع مطالعاتی مناطق محروم ۹۵۰ نسخه به کتابخانه عمومی شهرستان آبدانان اهدا نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به تأمین منابع مطالعاتی مناطق محروم، برای کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه‌های عمومی، ۹۵۰ نسخه کتاب به ارزش سیصد و پنجاه میلیون به کتابخانه عمومی دکتر شریعتی سرابباغ، امیر کبیر آبدانان و شهید طهماسبی سرپله در شهرستان آبدانان اهدا نمود.

صادق سعیدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان گفت: این منابع از طریق مکاتبه با رئیس و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی دریافت شدند.

او ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این کتب جهت غنی سازی منابع مطالعاتی کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان و تامین نیاز‌های اعضا به کتاب‌های کمک درسی و کودک که نیاز اساسی این کتابخانه‌ها بود، درخواست شده اند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبدانان عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، کتب مورد نیاز کتابخانه‌های دکتر حسابی مورموری و کتابخانه روستایی شهید رضایی نژاد پشت قلعه، از سوی کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در مرحله آماده سازی و ارسال می‌باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.