رانندگان تاکسی در خراسان جنوبی برای این که بتوانند از یارانه سوخت استفاده کنند، باید ابتدا پروانه اشتغال بگیرند و بعد ثبت پیمایش شوند.

غلامپور رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برای رانندگان تاکسی‌ که پروانه اشتغال و فعالیت را از شهرداری گرفته و در سامانه مربوطه ثبت پیمایش شده باشند مبلغی تحت عنوان یارانه سهمیه سوخت واریز می‌شود.

او افزود: در گذشته به این صورت بود که برای هر راننده تک سوخت که پروانه اشتغال داشت ماهانه ۲۷۰ هزار تومان واریز می‌شد، اما بخشنامه‌ای آمد که باید رانندگانی که واقعا کار می‌کنند شناسایی شده و در سامانه مربوطه ثبت پیمایش شوند.

غلامپور ادامه داد: در حال حاضر از هزار و ۳۸۰ راننده‌ای که پروانه اشتغال دارند، ۷۰۰ راننده ثبت پیمایش خود را انجام داده اند و راننده‌ هایی نیز هستند که ماهانه ۴۰۰ هزار تومان بر اساس مصرف سوخت و کار از ما یارانه سوخت دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند تصریح کرد: رانندگانی که مبلغی برای آنان واریز نمی‌شود، هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اند و برای دریافت یارانه سهمیه سوخت خود باید حتما ثبت پیمایش شوند تا بر اساس مسافتی که طی کرده و سوختی که مصرف می‌کنند یارانه بگیرند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.