استاندار گیلان بر ضرورت استمرار جدی مراعات توصیه‌های بهداشتی با وجود قرار گرفتن استان در رنگ‌بندی‌های زرد و آبی کرونایی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۱۸ مهر ماه) در یکصد و دومین جلسه ستاد مدیریت کرونا به وضعیت رنگ‌بندی جدید استان و کاهش تعداد بستری و فوت شدگان اشاره کرد و لزوم استمرار جدی مراعات توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از شکل‌گیری دورهمی‌ها و اجتماعات غیرضروری را مورد تأکید قرار داد.

او افزود: گیلان در حال حاضر به طور کامل از رنگ قرمز و نارنجی کرونایی خارج شده است و ۲ شهرستان املش و رضوانشهر در وضعیت آبی و بقیه مناطق استان در شرایط زرد هستند.

استاندار گیلان اظهار داشت: هرگونه سهل‌انگاری و عادی انگاری نسبت به خطرات ویروس کرونا، شرایط رو به بهبود کنونی را تغییر می‌دهد و مراعات جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و خودمراقبتی مورد تأکید است.

زارع به شتاب گرفتن روند تزریق واکسن علیه کرونا اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش استان باید برای تسریع در واکسیناسیون دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مدون داشته باشد.

او تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط و حسب جدول رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها و واکسیناسیون، بایستی کارکنان در اداره‌ها به صورت کامل و در ساعت مقرر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.