زارع پور گفت: اقدامات بسیار خوبی در بحث فناوری و به روز شدن پلیس شکل گرفته که این امر باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح‌های هوشمندسازی پلیس، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: امروزه هیچ فردی بدون فناوری نمی‌تواند زندگی کند.  فرهنگ به وسیله تلفن همراه در جامعه در حال رواج یافتن است و این تکنولوژی در حوزه آموزش فضای مجازی نقش پررنگی را ایفا کرده است.

زارع پور تصریح کرد: پلیس به عنوان بازوی حفظ حاکمیت باید در تمام عرصه‌ها به خصوص فضای مجازی حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه پلیس ما باید به روز و مجهز به فناوری‌های روز باشد، گفت: پلیس باید یک قدم جلوتر از همگان گام بردارد تا محافظ حقوق و منافع مردم باشد، اقدامات بسیار خوبی در بحث فناوری و به روز شدن پلیس شکل گرفته که این امر باید تداوم داشته باشد.

پلیس بازوی حفظ حاکمیت در فضای مجازی است/ تبادلات الکترونیک بین دستگاه‌ها رضایت بخش نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه باید اقدامی انجام دهیم که مردم طعم شیرین فناوری در بخش دولتی را بچشند، بیان کرد: حوزه فناوری اطلاعات در هر سازمان باید جدی گرفته شود و به آن اهمیت بدهند که این امر در نیروی انتظامی در حال اجراست.

وی افزود: لذت و قدرت فناوری اطلاعات و هوشمند سازی در این است که تمام دستگاه و سازمان‌ها اعم از قوه قضاییه، پلیس، ادارات مختلف و ... را به یکدیگر متصل کنیم و انجام امور برای مردم را تسهیل بخشیم، اینکه فردی برای انجام کاری به سازمانی می‌رود و به او می‌گویند برو به فلان اداره و کارت را انجام بده، درست نیست، نباید اینگونه باشد و باید تغییرات بین سازمانی را ایجاد  و دستگاه‌های مختلف را به هم دیگر متصل کنیم.

پلیس بازوی حفظ حاکمیت در فضای مجازی است/ تبادلات الکترونیک بین دستگاه‌ها رضایت بخش نیست

زارع پور ادامه داد: باید تبادلات الکترونیک بین‌دستگاه‌ها تسریع شود، در شاخص کمیت خدمات ۸۹ و در بحث ارائه خدمات در جهان رتبه ۱۳۰ هستیم که این اصلا در خور شان و جایگاه ما نیست و باید این جایگاه ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار