سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: هفتاد درصد واجدین شرایط البرز، دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: هفتاد درصد واجدین شرایط البرز، دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و دز دوم نیز به سی درصد این جمعیت تزریق شده است.

او افزود: حدود دو میلیون و دویست هزار نفر از البرزنشینان واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز با بیان این که  ۳۵ مرکز تجمیعی و ۲۹ مرکز بهداشت و سلامت برای واکسیناسیون در این استان فعال است، گفت: روزانه چهل هزار دز واکسن کرونا به البرزی ها تزریق می شود.

معظمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز گفت: بین افرادی که واکسن کرونا می زنند و آن هایی که واکسن نمی زنند تفاوت هایی وجود خواهد داشت و قطعا از برخی خدمات دور خواهند ماند.

او افزود: تاکید ما بر واکسیناسیون کرونا بیشتر برای حفظ سلامت شهروندان است؛ افرادی که واکسن نمی زنند درقبال به خطر افتادن سلامتی اعضای خانواده شان مسئول هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان نسبت به یک ماه گذشته شرایط بهتری دارد و آمار بستری ها و مراجعات سرپایی رو به کاهش اما برقرار است.

او افزود: مرگ و میرهای کرونایی همچنان وجود دارد بنابراین شهروندان باید همواره شیوه نامه های بهداشتی را مدنظر قرار بدهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.